Contact Info / Websites

17 movie Reviews with Responses


Dem Parodeez - 2 Dem Parodeez - 2

Rated 5 / 5 stars

ok.

heres 10 stars,now explain how this got frontpaged.


DahDoctow responds:

eet got da frunt payge cuz i went an hedbuted da giy in da faic!


A Newgrounds Christmas A Newgrounds Christmas

Rated 5 / 5 stars

haha god bless you guys

i really enjoyed your "present" ;D haha this really is a gift to all newgrounders,Merry Christmas!


Jazza responds:

i'm glad, thanks


Orange Adventure Xmas Orange Adventure Xmas

Rated 5 / 5 stars

really awesome and dynamic

im glad shadman got to help with it :D this is my favorite flash by hulabaloo


Hulalaoo responds:

i have much others stuff


Left 4 Bed Left 4 Bed

Rated 5 / 5 stars

RELOADING

Viagra....OH SHIT


Sh0T-D0wN responds:

QUIT MOVIN' I'LL HEAL YEH


High School (bocodamondo) High School (bocodamondo)

Rated 5 / 5 stars

freakin hlarious

awesome in every way


bocodamondo responds:

thanks man ^^^


The Textinator Trailer The Textinator Trailer

Rated 5 / 5 stars

GET TO DE ROFLCHOPPA XD

That was pretty hilarious refrencing that,great job :DDDDD


Sh0T-D0wN responds:

:D.


[Prototype] [Prototype]

Rated 3.5 / 5 stars

Ive been waitin for some1 to make a flash of this

Kinda dissapointing tho.


Battosai810 responds:

Did you at least like it more than the other two Prototype parodies on Newgrounds? Sorry this wasn't what you were expecting.


S13 - I Want It! Syndrome S13 - I Want It! Syndrome

Rated 5 / 5 stars

saw this in the art portal.....

glad you made a flash of it :D


Nightwayfarer responds:

yeah, it's hard to base a toon on a picture :B


Happy Birthday Ismail Happy Birthday Ismail

Rated 5 / 5 stars

SUPER VIBRATS COLORS.

MY EYES HURT.
And now so do my ears.


Yusuf responds:

OMG I NEVER REALISED IT IM HALF BLIND


Extreme Video Gaming ep1 Extreme Video Gaming ep1

Rated 5 / 5 stars

Too short.

But kinda funny at parts.


People find this review helpful!
williamreinsch responds:

thanks mate, im keeping to the short style for this series but when i bring out other series they will be long